Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

U kunt meer kosten besparen dan u denkt

Het zal u vast niet verbazen, dat vrijwel iedere gebruiker zijn (of haar) klanten actief naar de website verwijst voor het invullen van formulieren. 96% maakt er gebruik van. Logisch, want wat u digitaal kunt laten plaatsvinden hoeft u niet meer via de post te doen! Daarbij noemt vrijwel iedereen het schadeformulier als meest gebruikt onderdeel.

Bespaar op porti
Toch blijkt dat 34% geen gebruik maakt van de overige formulieren. En daarmee laat men heel wat kostenbesparing liggen.
Op uw website vindt u een button 'formulieren'. Daaronder vindt u (naast het saf):

  • aanvraagformulieren voor simple-risks
  • opzegservice (gekoppeld aan database met naw-gegevens verzekeraars)
  • intermediairwijziging (idem)
  • werkgeversverklaring

Probeer ze eens uit. En bekijk hoe makkelijk het voor uw relaties is formulieren online zelf te kunnen invullen en verzenden. En dat als alternatief voor - wachten tot de post ze heeft gebracht - met de pen (slecht leesbaar) invullen - terugsturen. 

Verwen uw klant met de online rekentools
83% Blijkt de DossierNet-rekentools actief in te zetten bij het klantcontact. Daarbij scoren de inboedel- en de herbouwwaardemeter hoog. Logisch. Want een digitale waardemeter wordt nu eenmaal sneller ingevuld dan een papieren waardemeter (die dan ook nog eerst moet worden toegestuurd).
48% heeft bovendien rekentools van anderen (Rolls, Nedasco. Das, London etc.) toegevoegd. Maar slechts 10% verwijst de klanten er actief naar. Toch kan ook dat kostenbesparend werken. En zelfs omzetverhogend.

Angst voor het verliezen van het 'klantcontact' hoeft u daarbij niet te hebben. U kunt immers heel eenvoudig op die onderdelen de lichtkranten programmeren met een tekst als 'Vragen over het invullen? Bel ons even (uw tel. no) Wij helpen u graag verder'

Klik dit bericht weg en kijk hoe u meer omzet uit uw website kunt halen


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 14-10-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.